14 ianuarie 2013

Gudron...

Sursa fotigrafiei aici


Sunt DeMenta...
Cred ca in aceasta situatie nu se pune in balanta sensul bun sau sensul rau al starii. Starile mele sunt demente. Doar pentru ca asa se spune daca visezi in culori. O dementa colorata ce practic iti da o alta perceptie. Cred ca pot sa afirm ca azi am rasfoit biblioteca, desi din afara asta ar parea cu totul si cu totul bizar. Il gasisem la un moment dat pe Cronin cu Citadela lui. O editie destul de veche, din 1970. Am zambit privind cartea cu hartia aspra si ingalbenita de timp si nicotina. Am zambit si timpului cand citeam randurile cu sete. Si am ramas asa rapusa de simturile demente rasfoind cartea. Fara sa imi pun intrebari. O bizarerie a amanuntelor privite din alta perspectiva. Cat de languros am perceput scrierea in perioada cand setea de trairi era atat de inocenta? A fost prima intrebare care m-a invaluit.
Si totusi dementa e de bun augur in culorilor privitorrului din mine....si asta peste ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu