13 decembrie 2012

Randuri albe...

Omar
Eu azi nu iti fac un cadou. Iti pun in fata sansa sa faci o alegere pe care sa o impachetezi tu intr-un cadou si sa-l dai mai departe. Sunt putin obosita si degetele imi sunt cuprinse de frig. Le privesc si zambesc a orbire...
Nici macar nu pot sa spun ca am cautat sa rasfoiesc ceva. Intens as defini ce mereu simt. Dar oricum nu am cum sa asez un domino de cuvinte care sa aiba puterea de a spune. Mi-a placut tragerea ta la sorti. M-a facut sa zambesc asezat si sa simt pe buze gustul unei gutui calde intr-un univers de felii de mere. Femeia dementa e intre doua lumi. A orbului care vede si a surdului care asculta. Bomboane colorate spui tu? Hihihi....savurez si zambesc cu obrajii fierbinti de gerul frumos....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu